Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Baby set 0-3 maanden

Een vriendin van mij is iets meer dan 7 maanden zwanger. Dus eindelijk kon ik een jurkje haken. Heb er maar meteen een heel setje van gemaakt, want die kans laat ik me natuurlijk niet ontlopen. Het patroontje kan je downloaden en is in Engels en Nederlands geschreven



The patterns are in pdf and are written in English and Dutch






Baby jurkje download : Hier


Baby mutsje download : Hier











Baby luierbroekje Download : Hier

95 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt! En je blog ziet er stukken mooier uit in die kleur. Leuk logo!

    groetjes

    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ben er zelf ook wel tevreden mee :>)

      Verwijderen
  2. oooh wat schattig zeg, dat babypakje!
    Mooi gemaakt!

    alleen het downloaden van je patroontje wil mij niet erg lukken???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je op here klikt naast het patroontje, kom je op een andere pagina. Daar klik je op de blauwe balk Daar staat click here to download from sendspace. Je krijgt dan een pop up waar je de pdf kunt downloaden. Maar als het goed is zitten ze nu in je mail. En heb je ze al binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,

    ik kan hem net downloaden, zou u misschien deze patroontjes willen sturen naar annesbreihoek@gmail.com ?

    Vr. gr.
    A. Bosma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze set vind ik super! Maar ik krijg een meldig dat het bestand niet beshikbaar is.
    Wil je ze mij mailen? Zou fijn zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi setje,
    heb het jurkje gister gehaakt
    maar kan helaas het patroon van
    het broekje niet krijgen..
    Kun je mij die alsnog mailen?
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo

    Bedankt voor het plastsen
    Prachtig setje.
    Kan helaas mutsje en.broekje niet gedownload krijgen.
    Kunt u dit sturen naar berggeitjes@hotmail.com.
    Alvast dank.

    Gr. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een beeldschoon setje. Ik zou het graag ook maken maar kan het net als mijn voorgangers helaas ook niet downloaden. Wilt u het naar mij mailen? aaevankempen@gmail.com

    Alvast reuze bedankt hoor!

    Hartelijke groet,
    Rachël

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja voor mij geldt hetzelfde: Het is prachtig, maar niet te downloaden!!
    Wilt u het patroon ook mij mailen?
    boevenkoningin@home.nl
    Alvast bedankt voor de genomen moeite!!
    Met vriendelijke groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag zou ik dit setje ook downloaden, want ik vind het erg mooi, maar ook hier lukt het niet.
    Wilt u het patroon ook mij mailen?
    gerardlurvink@hotmail.com
    Bij voorbaat dank je wel,

    Met vriendelijke groeten,

    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Zou u mij het patroon van het luierbroekje kunnen mailen?

    Vriendelijke groet,
    Eef
    ismanimi@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo, ik krijg het broekje niet binnen. zou ik dat ook via mail mogen krijgen. vinkemjp@hotmail.com. alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, ik vind het een super leuk setje en zou het graag maken voor mijn kleindochter.Zou u mij het patroon kunnen mailen?

    alvast bedankt,

    lidy_van_vught@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het luierbroekje is toppie .maar ik kan het patroontje niet binnen halen .Zou je het willen mailen !!!

    erwinber@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou je mij het patroon willen main van het luierbroekje? Mijn adres is e.hoekstra@dvhcomputers.nl je maakt erg mooie dingen, leuk leuk.
    En alvast bedankt! Gr. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook ik kan het niet downloaden en zou ook graag het patroon willen krijgen van je, bedankt alvast sylvie1963@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. voor mij geld ook hetzelfde, ik zou graag het patroon van het luierbroekje ontvangen: wiesker@hotmail.com. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer een aanvraag voor het broekje..de download link werkt niet. Zo leuk als kraamcadeautje voor mijn vriendin. zou je deze willen mailen? bietje_vd@hotmail.com
    dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zou u mij ook het patroon van het luierbroekje willen mailen? De link doet het bij mij ook niet
    Mijn mailadres is aniek.verschuur@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo mevrouw,

    De downloadlink van het luierbroekje doet het bij mij niet zou u mij dit patroon misschien kunnen mailen op: haakdiemaat@gmail.com???

    bij voorbaat dank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo mevrouw zou u mij ook het patroon van het luierbroekje willen mailen?

    We zouden het heel erg leuk vinden Alvast hartelijk bedankt!!!!
    e.egas@kliksafe.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wilt u mij alstublieft ook het patroon van het luierbroekje sturen
    alvast heel erg bedankt.
    met vriendelijke groet ellen

    ellen.isa.dave86@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi hoi, zou u mij ook misschien het patroon willen mailen van het luierbroekje?

    regina_mulderij@hotmail.com

    heel erg bedankt alvast

    groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zelfde vraag van mij, ik zou heel graag het patroon willen van het luierbroekje via info@roparunhaken.nl

    Bedankt Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi, zou u mij het patroon van het luierbroekje willen mailen naar: demerelscreating@hotmail.com

    Al vast bedankt
    Melinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En hier nog iemand die heel graag het broekje wil haken voor haar nichtje.
    biancaspelt@hotmail.com

    Alvast heel erg bedankt, ook namens het kleine meisje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wouw, dit ziet er superschattig uit!! Zou je de patroontjes willen mailen naar elsbeth-vh@hotmail.com Zou geweldig zijn!! Alvast bedankt.. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig mooi maar ook ik kan het broekje en mutsje niet downloaden heb het jurkje al klaar .
    Mij mailadres is ellyvisser@yahoo.com alvast bedankt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo,

    Ik vind het luierbroekje echt super leuk, maar kan helaas het patroon niet zien.
    Zou die misschien gemaild kunnen worden naar m.noorderijk@hotmail.com?
    Alvast bedankt.

    Gr. Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi wat een leuk setje om kado te geven. zou ik hier van ook de patroontjes toe gemaild mogen krijgen? bvd
    annabakkerurk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuk setje! Zijn liefhebbers die het willen maken, maar de link van het luierbroekje doet het niet! Zou je eens willen kijken???Dank jewel! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Of misschien zou je het haakpatroon ook kunnen mailen? lindevrouw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik kan ook het luierbroekje niet openen maar wil hem graag maken
    jopientjevdbroek@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou ook graag het patroontje van het luierbroekje willen krijg het niet gedownload

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mail adres vergeten egooms@onsbrabantnet.nl

      Verwijderen
  35. Ik zou graag het patroon van het luierbroekje willen krijg het niet gedownload mvg.ria
    ria.heeren@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nog eentje bij wie het niet lukt: ik zou ook héél blij zijn met het patroon van het setje. En heel erg bedankt voor de moeite! (Het zal je maar overkomen, zo'n lading aanvragen...:-)) yvonnec@telefonica.net (helemaal vanuit Spanje)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook mij lukt het niet om het patroon van het luierbroekje te downloaden. Ik zou het graag via de mail ontvangen. ellentennapel@hotmail.com thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ook ik ben helemaal weg van dit lieve setje! Zou je alsjeblieft mij het patroon van de luier willen mailen? krijg het helaas niet gedownload... marijemailtje@gmail.com. Enorm bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik zou hem ook graag willen haken, zou je alsjeblief ook mij het patroon kunnen mailen. gzuidema@gmail,com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zou je mij deze patronen door kunnen mailen. familie.mderijke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zou het luierbroekje ook graag willen haken, kunt u het patroontje mailen?
    janson0411@gmail.com
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou het patroon ook graag ontvangen van het babybroekje. zou je het kunnen mailen naar krisjuh22@hotmail.com? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hallo ik zou ook graag het patroon ontvangen van mutsje en broekje, kan ze helaas niet downloaden...alvast bedankt
    michaja@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik zou graag patroon willen van het broekje en het mutsje
    mijn email is amanda577@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo,
    Zoals vele voor mij, het downloaden van het patroon voor het broekje lukt hier ook niet. Zou u mij het patroon kunnen mailen? p_kuijlenburg@hotmail.com
    Alvast vriendelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zou ook graag het patroon van mutsje en luierbroekje ontvangen, kan hem niet downloaden.

    maaikeyska@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik zou ook graag het patroontje van het luierbroekje ontvangen. Dank je wel
    jessicastiegler@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo ik kan deze prachtige set niet downloaden zou u hem ook naar mij kunnen sturen s_mamma@Hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  49. zou je het ook naar mij kunnen mailen?
    haakspulletjes@outlook.com
    alvast super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  50. net zoals zoveel dames voor mij zou ik ook graag het patroon van het setje willen ontvangen.Je mag het mailen naar hgerritshome.nl
    alvast bedankt
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ook ik zou heel graag het patroon van zowel het broekje als het mutsje heel graag willen ontvangen, mijn emailadres is sandyfaber@live.nl Alvast erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ook ik zou graag het patroon van het setje willen ontvangen.
    Zou u het kunnen mailen naar lidia.berkers@live.nl
    Heel veel dank
    Lidia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zou u zo vriendelijk willen zijn het patroin van dit lieve setje naar mij te mailen?
    jola.beenhakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ook ik zou graag het patroon van het setje willen ontvangen.
    Zou u het kunnen mailen naar regina_kids@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zou ook graag het patroontje van het luierbroekje willen krijg het niet gedownload. Zou u mij dit kunnen mailen? Mijn mailadres is miekestrik@hotmail.com. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zou ik het patroon van het luierbroekje en mutsje mogen ontvangen? Alvast bedankt! Byonda

    Byonda.ib@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Zou u mij het patroon van het luierbroekje kunnen sturen per mail.
    Kan hem helaas niet downloaden.
    Devinfrieling@hotmail.com
    Alvast heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Helaas kan ook ik het luierbroekje niet downloaden. Zou u het mij aub kunnen mailen naar joyce_nellen@hotmail.com?

    Groeten,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hallo gaby

    is het mogelijk om mij het patroon van het luierbroekje te mailen?
    mail adres is marianne268@live.nl

    alvast bedankt.
    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  60. hallo zou ik mij misschien het patroon kunnen mailen van het luierboekje ik kan hem niet openen en ik vind hem heel erg leuk: rosita.dejong@gmail.com
    groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Gaby, zou je mij het patroon van het luierbroekje kunnen mailen? Alvast bedankt!
    jmbikker@gmail.com

    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi,
    Ook ik zou graag het patroon van het broekje willen hebben aub.
    t.godfriedt@quicknet.nl
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hi Gaby, zou je mij het mutsje en broekje ook kunnen doormailn, het lukt niet om te downloaden. loetsebollekesnoet@hotmail.com
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo,
    Zou u mij het patroon van het mutsje en broekje kunnen mailen.
    dgoedh@zeelandnet.nl
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hallo,
    Zou u mij het patroon van het mutsje en broekje kunnen mailen.
    dgoedh@zeelandnet.nl
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. hallo,

    Wat een geweldig setje zo lief en schattig
    Ik kan alleen alle patronen niet openen. kunt u ze misschien naar mij mailen?
    sweet_girl_1991@live.nl

    alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een leuk patroontje als je het nog hebt zou je het dan willen delen met mij.
    alvast bedankt
    amvdzee@gmailcom

    BeantwoordenVerwijderen
  69. En ik ook alsjeblieft?
    ruudvandewouw16@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Heel mooie haakwerkjes. Zou je het patroon voor het broekje ook naar mij willen doorsturen (AnjaVerjans@gmail.com)?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Heel mooi patroon, heb het jurkje net af. Wil aan het mutsje en broekje beginnen maar kan deze helaas niet downloaden.
    Zou je deze aan me willen doorsturen:
    wolshop@lijbrandt.nl

    Alvast heel erg bedankt,
    Groetjes Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo Gaby, wil graag het setje ook maken maar kan het broekje niet Downloaden. Wil je hem ook naar mij mailen? Alvast bedankt. familievangelder@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  73. hallo, ik kan het patroontje van het broekje helaas niet downloaden zou u deze naar mij kunnen mailen?

    xx-joyce19@live.nl

    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo ik kan het mutsje en t broekje niet openen helaas.

    Kan ik die op een andere manier krijgen

    Mijn email adres is anitavr85@hotmail.com

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi,

    Ik krijg het broekje ook niet gedownload, maar vindt m erg leuk!
    Mijn mail adres is; Loesbeckers@gmail.com
    Ik zou het leuk vinden het patroon hierop te ontvangen.

    Bedankt iig.

    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo

    Ik krijg het broekje ook niet gedownload, maar vindt m erg leuk!
    Mijn mail adres is; alexjannine@gmail.com
    Ik zou het leuk vinden het patroon hierop te ontvangen.

    Bedankt alvast

    Groetjes,
    Jannine

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Super mooi allemaal , maar zoals iedereen hierboven krijg ook ik het broekje niet gedownload :-(
    Zou het nog mogelijk om het patroontje naar mij door te sturen ?
    => kottigbolleke@hotmail.com

    Alvast bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Goedemiddag,

    Wat een mooi jurkje! Bij mij lukt het downloaden helaas niet... Zou je het willen mailen naar: wilmahakkers@hotmail.com? Bedankt!

    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ....en ook ik zou graag het patroontje voor het luierbroekje ontvangen ;-)
    riekelt01@kpnplanet.nl
    vr gr vera

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hallo,
    Wij bieden leningen aan particulieren, bedrijven en andere organisaties om samen te werken die financiële hulp nodig hebben. of heb je ontzegd worden van een lening van de bank? Of voorraden naar beneden en hoeft herfinanciering? Bent u op zoek naar financiële steun? Alle soorten leningen worden uitgeleend uitgevoerd bij een rente van 3% en het varieert van een minimum van $ 1.500 tot een maximum van $ 5.000.000,00 met een maximale duur van 30 jaar. zowel veilig en ongedekte, moet elke geïnteresseerde kandidaat contact met ons op om dit Email: prudentfinancialservice@yandex.com
    Onze diensten omvatten

    *Hypotheek
    * Auto Loan
    *Hypothecaire lening
    * Business Loan
    * International Loan
    *Persoonlijke lening


    Ten eerste, de informatie die nodig is,

    Naam:.............

    Achternaam:...................

    Geslacht:.......................

    Land: ...................

    Geboortedatum:.........................

    Bezetting:......................

    Doel voor de lening: ...................

    Telefoonnummer:...................

    Lening bedrag dat nodig is: ...........................

    Duur:.................

    Maandelijks inkomen / jaarlijks inkomen: ....................


    Dank je.
    Logan Taylor Bryan

    BeantwoordenVerwijderen
  81. hallo,

    ik kan hem net downloaden, zou u misschien deze patroontjes willen sturen naar mpdm.kuijlen@hotmail.com?

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik sluit me bij de rest aan 😳
    remcovl2@hotmail.com
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik sluit me bij de rest aan 😳
    remcovl2@hotmail.com
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Beste is het mogelijk datcik de patroontjes zou doorgestuurd kunnen krijgen? Ik kan deze niet downloaden. Veerlebauwens71@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. kan je de 3 patroontjes mailen naar elslander-peeters@outlook.com?

    lukt hier niet.

    alvast bedankt en groetjes, liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik kom bij het zoeken naar een patroon voor een muts en luierbroekje bij jou uit. Zou je mij deze ook willen mailen a.u.b..
    famgommans@ziggo.nl Dank je wel! Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik zou graag het patroon van het luierbroekje willen hebben. Vriendelijke groet, Wilma
    wilma.vdburgh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik zou graag het patroon van het luierbroekje willen hebben. Vriendelijke groet, Wilma
    wilma.vdburgh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Kan de luierbroekje niet downloaden kunt u het hier naar toe sturen c.ekkel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Kan ook het luierbroekje niet downloaden.aub! Sturen naarmavhe54@gmail.com.bvd marijke v hees.

    BeantwoordenVerwijderen