Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Wild haken

Ik moest het gewoon 1 keer in mijn leven doen. Wild haken. De hele avond druk geweest
 met lapjes aan elkaar te zetten. Het moest natuurlijk een verrassing zijn, hier in de buurt. 
Voor mij deur is een speeltuin en daar staat een bankje, die heb ik dus even opgeleukt.... Grinnik!
 Het valt niet mee, om zonder ook maar een lantaarnpaal die aan is de draad in de naald te steken om de boel vast te naaien.Je ziet hier en daar wel een draad, maar het moest natuurlijk wel wat strak getrokken worden. 
Ik vond het wel erg leuk en spannend om te doen. Ben wel echt benieuwd of mensen in de buurt het erop laten zitten. Want als dat zo is, dan komen er natuurlijk wel lapjes bij in de toekomst. gelukkig is het me gelukt om in het donker alvast een foto te maken.

2 opmerkingen:

  1. het lijkt net een abstract schilderij!!!mooi!
    ik hoop ook voor je dat ze er vanaf blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was vanochtend al er af getrokken , kapot gemaakt en in de struiken gegooid, mensen hier in de buurt kunnen helaas niets waarderen. Bah!!

      Verwijderen